کار با دوربین مینی دی وی SQ9
آموزش کار با دوربین مینی دی وی SQ9

آموزش دوربین SQ9 ( دستورالعمل راه اندازی SQ9 )

آموزش دوربین SQ9

توجه! قبل از استفاده اول ، دوربین فیلمبرداری باتری را به طور کامل شارژ کنید!
این مینی دوربین فیلمبرداری دارای یک باتری لیتیوم یونی داخلی است. می توانید یکی از روش های زیر را شارژ کنید:

بعد از متوقف کردن ضبط ، دوربین فیلمبرداری را به پورت mini USB در رایانه شخصی خود وصل کنید.
سپس مینی دوربین را از شارژر 220 ولت یا قابل حمل 5 ولت به شارژر باتری وصل کنید. در این حالت ، می توانید به کارگیری در فرایند شارژ ادامه دهید. در حین شارژ ، LED های آبی و قرمز به طور مداوم روشن می شوند. اگر فقط رنگ آبی است ، دکمه «حالت» را فشار دهید.

هنگام شارژ دوربین کوچک ممکن است احساس گرما کنید. در محل کار محفظه گرمایش تحت تأثیر قرار نمی گیرد.

sq9کوچکترین دوربین مموری خور

• اگر باتری داخلی کم باشد ، یا فضای خالی روی کارت حافظه برای ادامه کافی نباشد ، دوربین فیلمبرداری مینی LED آبی و قرمز در همان زمان به مدت 5 ثانیه چشمک می زند ، پس از آن یک دوربین فیلمبرداری مینی فیلم ضبط شده را ذخیره می کند. و بطور خودکار خاموش می شود
• اگر کارت حافظه درج نشده باشد ، ضبط کننده مینی ضبط LED آبی و قرمز به مدت 5 ثانیه در همان زمان چشمک می زند ، پس از آن مینی دوربین به طور خودکار خاموش می شود.
• اگر دوربین فیلمبرداری در حالت آماده به کار است و بدون هیچگونه حالت عملکردی می گذرد ، پس از 1 دقیقه به طور خودکار خاموش می شود تا باتری داخلی ذخیره شود.

ضبط دستی با وضوح 1920X1080

دکمه «روشن / خاموش» را به مدت 3 ثانیه نگه دارید. شامل یک دوربین کوچک – یک چراغ LED به طور مداوم روشن خواهد شد. دکمه «حالت» را یک بار فشار دهید تا به حالت ضبط ویدیو با وضوح 1080p تغییر دهید – چراغ قرمز و آبی در همان زمان روشن می شوند ، یک دوربین فیلمبرداری مینی در حالت آماده به کار با کیفیت 1080p ضبط می کند. برای شروع عکسبرداری ، یکبار دکمه «روشن / خاموش» را فشار دهید – چراغ آبی خاموش می شود و چراغ قرمز 3 بار چشمک می زند و بیرون می رود – با کیفیت ضبط ویدیوی 1080p. این فیلم به طور خودکار هر 5 دقیقه ذخیره می شود. برای متوقف کردن ضبط دکمه «روشن / خاموش» را فشار دهید.

سنسور حرکت ضبط

آموزش دوربین SQ9 ، در حالی که در حالت ضبط 720p یا فیلمبرداری 1080p ، دکمه مینی دوربین فیلمبرداری “حالت” را فشار دهید و نگه دارید – دوربین فیلمبرداری میکرو در حسگر حرکت وارد حالت ضبط می شود. با شناسایی حرکت ، فیلم به طور خودکار شروع می شود و LED های قرمز و آبی به طور همزمان چشمک می زنند. هنگام ضبط فیلم سنسور حرکت به طور خودکار هر 5 دقیقه ذخیره می شود.

ترین دوربین مخفی

ضبط با نور شب

برای روشن کردن دوربین قابل حمل ، دکمه «روشن / خاموش» را فشار دهید. دکمه «روشن / خاموش» را به مدت 2 ثانیه فشار دهید و نگه دارید – چراغ قرمز دو بار چشمک می زند – چراغ شب روشن است. برای غیرفعال کردن روشنایی شب ، دکمه «روشن / خاموش» را 2 ثانیه فشار داده و نگه دارید ، چراغ قرمز سه بار چشمک خواهد زد – چراغ شب خاموش است.

برای روشن کردن دوربین جاسوسی دکمه «روشن / خاموش» را فشار دهید – چراغ آبی روشن را روشن می کند. بر روی دکمه «حالت» دو بار کلیک کنید تا به حالت عکاسی بروید – چراغ قرمز به طور مداوم روشن خواهد شد. برای گرفتن عکس ، یک بار دکمه «روشن / خاموش» را بزنید – چراغ قرمز یک بار چشمک می زند ، عکس ذخیره شد. این قطعنامه عکس دریافت کرده است – 4032×3024.

آموزش دوربین SQ9 مینی دوربین را از رایانه متصل کنید – بعد از چند ثانیه ، به طور خودکار به عنوان یک درایو قابل جابجایی روی رایانه شخصی شما شناسایی می شود. چراغ آبی فرایند انتقال اطلاعات و قرمز را نشان می دهد – فرایند شارژ باتری داخلی.

به دوربین فیلمبرداری کوتاه SQ9 به عنوان یک دوربین وب تعریف شده است ، آن را روشن کنید ، حالت را سفت و نگه دارید ، در همان زمان اتصال کابل USB.

دوربین کوچک در «کامپیوتر» به عنوان یک وب کم استاندارد تعریف می شود.

اگر مینی دوربین فیلمبرداری به درستی کار نمی کند ، یا به فشار دکمه ها پاسخ نمی دهد ، می توانید با فشار دادن و نگه داشتن 5 ثانیه دکمه «ریست» و دوربین کوچک «حالت» را مجدداً راه اندازی کنید.

برای خاموش کردن دوربین فیلم برداری ، دکمه «روشن / خاموش» را به مدت 5 ثانیه نگه دارید. اگر مینی دوربین فیلمبرداری در حالت آماده به کار است و مورد استفاده قرار نمی گیرد ، پس از 1 دقیقه به طور خودکار خاموش می شود.

نسخه SQ9 Mini Camera 1080P

روش شارژ: شارژ USB توسط رایانه شخصی
زمان کار: حدود 100 دقیقه با سرعت 30fps 1080 ( باتری خیلی ضعیف )
وضوح تصویر: 12M (4032 x 3024)
سیستم صوتی: میکروفون / بلندگو داخلی (AAC)
تشخیص حرکت: دارد
● عملکرد USB: USB-Disk
Type نوع رابط: Mini USB

تهیه شده توسط تیم فنی اچ دی تک