شرایط و قوانین و مقررات استفاده از فروشگاه اینترنتی اچ دی تک


کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات اچ دی تک به دقت ملاحظه فرمایبد.

ورود کاربران به وب‏‌سایت اچ دی تک هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری اچ دی تک و سایر خدمات ارائه شده توسط اچ دی تک به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات اچ دی تک است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین اچ دی تک از سوی کاربر است.


قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های اچ دی تک منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین و مقررات مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های اچ دی تک تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.


تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات اچ دی تک اقدام نماید.* فروشگاه هیچ گونه تعهدی در قبال نصب و یا آموزش آنلاین نصب به مشتری ندارد بعد از خرید کالا میتوانید از بخش اموزش های مربوطه اقدام کنید و یا از نصاب کمک بگیرید برای نصب ، پس بعد از خرید درخواست اموزش و یا راهنمایی نصب تقاضا نفرمایید*


ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات اچ دی تک استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به اچ دی تک ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که اچ دی تک به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد اچ دی تک برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه اچ دی تک را در پروفایل خود لغو کنند.


ثبت و پردازش سفارش

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. اچ دی تک تا سقف ۶ میلیون خرید ارسال رایگان در نظر گرفته روی تمامی محصولات به جز کالا هایی که به صورت عمده خرید میشود که وزنی بیش از ۱۰ کیلوگرم هست رایگان نیست و همچنین کالا های سنگین وزن مثل رک، کابل ، باتری،جک پارکینگی، اچ دی تک به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت اچ دی تک به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. اچ دی تک همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در اچ دی تک به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای اچ دی تک محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند.

تمامی سفارشات ثبت شده داخل سایت دارای فاکتور هست ،امکان ثبت سفارش داخل سایت به صورت فاکتور رسمی امکان پذیر نیست

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.قوانین و مقررات

اچ دی تک مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای اچ دی تک محفوظ است.بدلیل فروش عمده تجهیزات احتمال اتمام کالا و تاخیر در ناموجود کردن کالا در فروشگاه اینترنتی وجود دارد بدیهی است برای آن دسته از مشتریانی که در خرید خود حساس هستند با اچ دی تک هماهنگ کنند در صورتی که کالا موجود نباشد مبلغ پرداختی به مشتری عودت داده میشود*


گارانتی و خدمات محصول

محصولاتی که سلامت فیزیکی کالا و محصول میباشید طبق شرایط اعلام شده ۷ روز ضمانت محصول دارد یعنی در صورت خرابی محصول میتوانید کالا رو مرجوع کنید، و محصولاتی که در صفحه محصول مدت زمان گارانتی قید شده است مسولیت گارانتی و ضمانت بعد از ۷ روز برعهده شرکت گارانتی کننده میباشد و این شرکت مسولیتی در قبال شرکت خدمات گارانتی کننده محصول ندارد،و همچنین پشتیبانی محصول ۷ روز میباشد ولی شامل آموزش انلاین نیست ،از تاریخ 99/01/05 تمام سفارشات که سلامت فیزیکی و اصالت کالا را دارند به دلیل لوازم الکترونیکی است تمام محصولات قبل از ارسال بهمراه سریال اختصاری و مشخصات خریدار و تایم انلاین تست و بررسی میشود  که بعد از خرید میتوانید درخواست تست ویدیو مربوط به دوربین خود را از پشتیبانی اچ دی تک Whats App درخواست دهید.به دلیل حساسیت کالا های الکترونیکی در صورتی که به تست اچ دی تک به هر دلیلی اعتماد نداشتید بعد از رسید کالا به دست کاربر حتما ویدیو چک بگیرید و تست نمیاید، و مرجوعی برای کالا های که سلامت فیزیکی دارند وسالم ارسال شده است امکان پذیر نمیباشد.


خسارت در هنگام حمل و نقل

اچ دی تک همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که  هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و اچ دی تک تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش اچ دی تک اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش اچ دی تک ارسال شود.قوانین و مقررات

تمام تلاش خود را می‌کند که کالای مورد نظر شما صحیح و سالم به دست‌ تان برسد. اگر به هر دلیل محصولی که به دست‌ تان رسیده، مغایر با توضیحات سایت است یا احیاناً در طی مسیر صدمه‌ ی فیزیکی دیده، اچ دی تک موظف به جبران خسارت است. لطفاً مراتب را از طریق «ثبت شکایت» به اطلاع برسانید



عودت-ضمانت کالا


موارد ضمانت

۱) اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.

توجه : از تاریخ فروردین ۱۳۹۹ به دلیل شیوع ویروس کرونا تمام محصولات در انبار اچ دی تک تست و بررسی میشود که یک ساعت بعد از خرید میتونید تست مربوط به سفارش خود را از پشتیبانی واتس اپ دریافت کنید ( این تست بهمراه سریال انحصاری دوربین و سریال تست پلمب و همچنین مشخصات خریدار و تایم آنلاین انجام میشود )

۲) اگر مشتری در انتخاب کالا اشتباه کرده و یا از خرید خود منصرف شود. *کسر ۹ درصد مالیات محصول شامل میشود*


قوانین بازگشت

۱) کالا باید آکبند و در جعبه اصلی خود باشد.و عدم دستکاری روی محصول و مخدوش شدن لیبل و کارتن.

۲) برگشت کالای آکبند بجز موارد بند (۳) در هر صورتی شامل کسر 5% از مبلغ کل سفارش می گردد.

۳) برگشت کالا های درب کرکره، جک پارکینگی، دوربین های اسپید دام های IP-AHD  به دلیل نیاز به نصاب و مورد در انتخاب نوع درب برای جک پارکینگی و یا برش ورق کرکره و نوع دوربین نیاز به دانش فنی دارد، همچنین محصولات گارانتی دار و هارد اگر از پلمب بازش شده باشه ،مرجوعی مورد تایید نیست قبل از خرید به این موارد توجه کنید.

۴) برگشت تا ۳ ساعت پس از ثبت سفارش، فقط شامل ۶۰۰ تومان کارمزد انتقال وجه شتابی است. در غیر این صورت شامل بند(۲) می شود. کالا های برگشتی ۹ درصد مالیات محصول به دلیل پرداخت هزینه کسر میشود 

توجه: امکان بازگشت کالای استفاده شده سالم تحت هیچ گونه شرایطی وجود ندارد!(در صورتی کالا رو بدون هماهنگی و یا کالا از حالت آکبند بودن خارج شده و مرجوع کردین از ۱۰ تا ۳۰ درصد قیمت کالا کسر و ماب التفاوت وجه به حساب خریدار واریز میشود)

توجه: امکان بازگشت سفارشات (۱ عدد به بالا) از یک محصول امکان پذیر نمی باشد!

**توجه: قبل از مرجوعی کالا حتما کد مرجوعی رو از اچ دی تک دریافت کنید و در ابعاد بزرگتر روی بسته بندی پستی قید کنید در صورت دریافت نکردن کد مرجوعی و بازگشت به فروشگاه کالا از پست دریافت نمیشود ** 

**قبل از ارسال کالا باید حتما از سلامت محصول ویدیو تست تهیه کنید طبق ویدیو تستی که اچ دی تک خدمتتون ارسال میکنند که دوربین سالم ارسال شود**

بعد از دریافت کد مرجوعی ۲۴ ساعت مهلت ارسال بسته و اعلام کد رهگیری پستی به بخش پشتیبانی به صورت تلفنی یا پشتیبانی انلاین رو دارید.قوانین و مقررات


کالا را چطور ارسال کنید؟

برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌ بندی شود. (مهم)

فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل توضیح داده شده و امضا گردد.

قبل از مرجوعی کالا حتما یک ویدیو از سلامت کالا و سریال روی محصول بهمراه تاریخ انلاین تهیه کنید جهت اطمینان از سلامت و استرداد کالا .

یاداوری می شویم: بازگشت كالا فقط از طریق طی کردن مراحل فوق فقط با پست امکان پذیر خواهد بود.


هزینه ارسال در صورت بازگشت کالا با خریدار است یا فروشگاه؟

بازگشت کالا در صورت داشتن مشکل فنی (مورد ۱) با فروشگاه می باشد.قوانین و مقررات

در صورتیکه خریدار در انتخاب کالا مرتکب اشتباه شده باشد یا قصد انصراف (مورد ۲) هزینه ارسال بر عهده خریدار است.

جهت عدم موجودی کالا و یا کنسل کردن سفارش خود در صورت پرداخت با درگاه بانک ملت تمام مبلغ پرداختی به خریدار عودت داده میشود،

برگشت کالا هایی که نیاز به بررسی دارند (مشکل در نصب، موارد هایی که مشتری اعلام کردن ) بین ۴۸ ساعت و تا ۷ روز بعد از بررسی مبلغ برای مشتری عودت داده میشود

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش الزامی است.


درخواست خود را چگونه به فروشگاه اطلاع دهید؟

–سریعترین اقدام از طریق تماس تلفنی با شماره ۰۳۴۳۴۳۹۰۳۲۷ است

_ پشتیبانی انلاین واتس اپ ۰۹۱۳۵۲۸۱۰۴۴ جهت پیگیری و مشکلات بعد از خرید اقدام کنید

– پیام خود را در صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.

– یا به hdtec@yahoo.com با ذکر شماره پیگیری سفارش، ایمیل بزنید.


تمامی شرایط و قوانین و مقررات مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی ندارد.