قوانین و مقررات

شرایط و قوانین استفاده از فروشگاه اینترنتی اچ دی تک

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات اچ دی تک به دقت ملاحظه فرمایبد.

ورود کاربران به وب‏‌سایت اچ دی تک هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری اچ دی تک و سایر خدمات ارائه شده توسط اچ دی تک به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات اچ دی تک است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین اچ دی تک از سوی کاربر است.


قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های اچ دی تک منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های اچ دی تک تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.


تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات اچ دی تک اقدام نماید.


ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات اچ دی تک استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به اچ دی تک ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که اچ دی تک به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد اچ دی تک برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه اچ دی تک را در پروفایل خود لغو کنند.


ثبت و پردازش سفارش

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.

اچ دی تک به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت اچ دی تک به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. اچ دی تک همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در اچ دی تک به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای اچ دی تک محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

اچ دی تک مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای اچ دی تک محفوظ است.


خسارت در هنگام حمل و نقل

اچ دی تک همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که  هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و اچ دی تک تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش اچ دی تک اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش اچ دی تک ارسال شود.

تمام تلاش خود را می‌کند که کالای مورد نظر شما صحیح و سالم به دست‌ تان برسد. اگر به هر دلیل محصولی که به دست‌ تان رسیده، مغایر با توضیحات سایت است یا احیاناً در طی مسیر صدمه‌ ی فیزیکی دیده، اچ دی تک موظف به جبران خسارت است. لطفاً مراتب را از طریق «ثبت شکایت» به اطلاع برسانید



عودت-ضمانت کالا


موارد ضمانت

۱) اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.

۲) اگر مشتری در انتخاب کالا اشتباه کرده و یا از خرید خود منصرف شود.


قوانین بازگشت

۱) کالا باید آکبند و در جعبه اصلی خود باشد.

۲) برگشت کالای آکبند در هر صورتی شامل کسر ۳% از مبلغ کل سفارش می گردد.

۳) برگشت تا ۳ ساعت پس از ثبت سفارش، فقط شامل ۵۰۰ تومان کارمزد انتقال وجه شتابی می شود.

توجه: امکان بازگشت کالای استفاده شده سالم تحت هیچ گونه شرایطی وجود ندارد!

توجه: امکان بازگشت سفارشات عمده از یک محصول امکان پذیر نمی باشد!


کالا را چطور ارسال کنید؟

برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌ بندی شود. (مهم)

فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل توضیح داده شده و امضا گردد.

یاداوری می شویم: بازگشت كالا فقط از طریق طی کردن مراحل فوق امکان پذیر خواهد بود.


هزینه ارسال در صورت بازگشت کالا با خریدار است یا فروشگاه؟

بازگشت کالا در صورت داشتن مشکل فنی (مورد ۱) با فروشگاه می باشد.

در صورتیکه خریدار در انتخاب کالا مرتکب اشتباه شده باشد یا قصد انصراف (مورد ۲) هزینه ارسال بر عهده خریدار است.

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش الزامی است.


درخواست خود را چگونه به فروشگاه اطلاع دهید؟

– پیام خود را در صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.

– یا به info@hdtec.ir با ذکر شماره پیگیری سفارش، ایمیل بزنید.


تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی ندارد.