موارد ضمانت

۱) اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.

توجه : از تاریخ فروردین ۱۳۹۹ به دلیل شیوع ویروس کرونا تمام محصولات در انبار اچ دی تک تست و بررسی میشود که یک ساعت بعد از خرید میتونید تست مربوط به سفارش خود را از پشتیبانی واتس اپ دریافت کنید ( این تست بهمراه سریال انحصاری دوربین و سریال تست پلمب و همچنین مشخصات خریدار و تایم آنلاین انجام میشود )

۲) اگر مشتری در انتخاب کالا اشتباه کرده و یا از خرید خود منصرف شود.


قوانین بازگشت

۱) کالا باید آکبند و در جعبه اصلی خود باشد.و عدم دستکاری روی محصول و مخدوش شدن لیبل و کارتن.

۲) برگشت کالای آکبند بجز موارد بند (۳) در هر صورتی شامل کسر 5% از مبلغ کل سفارش می گردد.

۳) برگشت کالا های درب کرکره، جک پارکینگی، دوربین های اسپید دام های IP-AHD  به دلیل نیاز به نصاب و مورد در انتخاب نوع درب برای جک پارکینگی و یا برش ورق کرکره و نوع دوربین نیاز به دانش فنی دارد، همچنین محصولات گارانتی دار و هارد اگر از پلمب بازش شده باشه ،مرجوعی مورد تایید نیست قبل از خرید به این موارد توجه کنید.

۴) برگشت تا ۳ ساعت پس از ثبت سفارش، فقط شامل ۶۰۰ تومان کارمزد انتقال وجه شتابی است. در غیر این صورت شامل بند(۲) می شود.

توجه: امکان بازگشت کالای استفاده شده سالم تحت هیچ گونه شرایطی وجود ندارد!(در صورتی کالا رو بدون هماهنگی و یا کالا از حالت آکبند بودن خارج شده و مرجوع کردین از ۱۰ تا ۳۰ درصد قیمت کالا کسر و ماب التفاوت وجه به حساب خریدار واریز میشود)

توجه: امکان بازگشت سفارشات (۱ عدد به بالا) از یک محصول امکان پذیر نمی باشد!

**توجه: قبل از مرجوعی کالا حتما کد مرجوعی رو از اچ دی تک دریافت کنید و در ابعاد بزرگتر روی بسته بندی پستی قید کنید در صورت دریافت نکردن کد مرجوعی و بازگشت به فروشگاه کالا از پست دریافت نمیشود ** 

**قبل از ارسال کالا باید حتما از سلامت محصول ویدیو تست تهیه کنید طبق ویدیو تستی که اچ دی تک خدمتتون ارسال میکنند که دوربین سالم ارسال شود**

بعد از دریافت کد مرجوعی ۲۴ ساعت مهلت ارسال بسته و اعلام کد رهگیری پستی به بخش پشتیبانی به صورت تلفنی یا پشتیبانی انلاین رو دارید.قوانین و مقررات


کالا را چطور ارسال کنید؟

برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌ بندی شود. (مهم)

فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل توضیح داده شده و امضا گردد.

قبل از مرجوعی کالا حتما یک ویدیو از سلامت کالا و سریال روی محصول بهمراه تاریخ انلاین تهیه کنید جهت اطمینان از سلامت و استرداد کالا .

یاداوری می شویم: بازگشت كالا فقط از طریق طی کردن مراحل فوق فقط با پست امکان پذیر خواهد بود.


هزینه ارسال در صورت بازگشت کالا با خریدار است یا فروشگاه؟

بازگشت کالا در صورت داشتن مشکل فنی (مورد ۱) با فروشگاه می باشد.قوانین و مقررات

در صورتیکه خریدار در انتخاب کالا مرتکب اشتباه شده باشد یا قصد انصراف (مورد ۲) هزینه ارسال بر عهده خریدار است.

جهت عدم موجودی کالا و یا کنسل کردن سفارش خود در صورت پرداخت با درگاه بانک ملت تمام مبلغ پرداختی به خریدار عودت داده میشود،

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش الزامی است.


درخواست خود را چگونه به فروشگاه اطلاع دهید؟

–سریعترین اقدام از طریق تماس تلفنی با شماره ۰۳۴۳۴۳۹۰۳۲۷ است

_ پشتیبانی انلاین واتس اپ ۰۹۱۳۵۲۸۱۰۴۴ جهت پیگیری و مشکلات بعد از خرید اقدام کنید

– پیام خود را در صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.

– یا به hdtec@yahoo.com با ذکر شماره پیگیری سفارش، ایمیل بزنید.


تمامی شرایط و قوانین و مقررات مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی ندارد.