دانلود نرم افزار yoosee
دانلود اپلیکیشن Yoosee برای دوربین پرستار کودک – نسخه اندروید

دانلود نرم افزار Yoosee برای دوربین پرستار کودک  دوربین عروسکی و مینی اسپید دام – نسخه اندروید و ایفون

راه آسان برای دسترسی به دوربین های HD ، در حالی که عملکردهای متنوع را ارائه می دهید!

دوربین های Yoosee را به Wi-Fi وصل کنید و از تلفن هوشمند ، رایانه لوحی یا لپ تاپ خود به آن دسترسی پیدا کنید. با تماشای کودک یا عزیزش بیمار در اتاق دیگر احساس اطمینان کنید. یا ممکن است وقتی در آنجا نیستید می خواهید روی بهزیستی حیوان خانگی خود زبانه نگه دارید؟ خوب ، با یوز ، می توانید آرامش خاطر خود را بازیابی کنید تا بدانید کودک ، خانواده یا مشاغل شما در غیاب شما همه چیز خوب است.

تهیه فیلم واقعی HD 720p / 1080p ، تصویر واضح و شفاف ، تماشای فیلم در زمان واقعی در تلفن هوشمند ، اتصال P2P ، می توانید به هر مکانی و در هر زمان برسید.

راه‌اندازی WiFi بسیار ساده و راحت است. نیازی به وصل کردن کابل شبکه نیست ، به طور مستقیم با جادوگر از راه دور تنظیم می شود. پشتیبانی از “Soundlink” برای تنظیم WiFi.

ارائه چندین ردیابی هوشمند ، فعال یا غیرفعال کردن تشخیص زنگ در برنامه ، ارسال اخطار هشدار فشار و ایمیل با عکس های فوری به چندین کاربر.

دانلود نرم افزار Yoosee

دانلود نرم افزار Yoosee رایگان است که برای دوربین های مداربسته وایفای بی سیم (Wifi) طراحی شده که نسل جدید محصولات خانه هوشمند محسوب می‌شوند. برنامه Yoosee از تکنولوژی انتقال شبکه پیشرفته Cloudlinks P2P استفاده می‌کند. این نرم افزار نظارت از راه دور و تماس تصویری را بسیار آسان کرده است و بهترین راه برای ارتباط با خانواده و دوستان است.

با اپلیکیشن Yoosee دوربین های مداربسته تان را به Wifi متصل کرده و از روی گوشی، تبلت و لپ‌تاپ‌تان به آنها دسترسی پیدا میکنید

دانلود نرم افزار Yoosee – نسخه اندروید

اشتراک گذاری